Προτεινόμενη για χρυσό βατόμουρο η διαφήμιση του Aνακύκλωπα

Καλτσοφορεμένη σαρανταποδαρούσα

Όσοι είναι από Θεσσαλονίκη είναι αδύνατον να μην γνωρίζουν τον Ανακύκλωπα. Η καινούργια διαφημιστική καμπάνια του Δήμου Θεσσαλονίκης και του Γιάννη Μπουτάρη στην οποία συμμετέχει ο Δημήτρης Σταρόβας και η Εύα Κατωπόδη, προσπαθεί να μυήσει τους πολίτες στην συνήθεια της ανακύκλωσης ενώ κάνει θραύση στη δημοτική τηλεόραση Θεσσαλονίκης TV100.

Γνωστός παραγωγός από την Αθήνα σε ένα σύντομο ταξίδι του στη βόρειο Ελλάδα, είδε τη διαφήμιση στη δημοτική τηλεόραση. Από εκείνη τη στιγμή το σποτάκι σταμάτησε να είναι μία απλή διαφήμιση αλλά υποψήφια για το χρυσό βατόμουρο στις ΗΠΑ. Ο παραγωγός σε συνεννόηση με το γραφείο του Γιάννη Μπουτάρη κατέβασε τον Ανακύκλωπα στον διεθνή διαγωνισμό φέρνοντας μια ανάσα από την πρωτιά την καμπάνια.

Φαβορί φαίνεται να είναι. Ο δήμος Θεσσαλονίκης σε συνάρτηση με το TV100 είναι πάντα πρωτοπόροι σε καινοτόμες και δημιουργικές ιδέες” μας λέει σε μία σύντομη συνομιλία που είχαμε με τον παραγωγό.

Ας βάλουμε όλοι τα δυνατά μας για μια μεγάλη επιτυχία στο διεθνή διαγωνισμό αλλά και ένα μεγάλο κεφάλαιο στην πόλη, τον Ανακύκλωνα.

Για όσους δεν γνωρίζουν το διαφημιστικό σποτ, το παραθέτουμε παρακάτω…